Give you hell 


I wake up every evening

With a big smile on my face

我傍晚都帶著大大的微笑醒來

And it never feels out of place

And you're still probably working

我不覺得這又什麼不對啊,喔,這時候你應該正在工作

At a nine to five pace

I wonder how bad that taste

那種朝九晚五的生活,我光用想像都覺得慘澹

 

When you see my face

當你看到我的臉時
Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就去死吧,你就下地獄去吧!

When you walk my way

當你在路上遇到我

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就歸西去吧,去地獄報到吧!

 

Now where's your picket fence love

你那個夢幻浪漫的愛情到哪去了啊?

And where's that shiny car

And did it ever get you far

還有那台亮的發光的車勒?它真的能帶你跑百米嗎?

You never seemed so tense love

從來都看不出來你有那麼深情

I've never seen you fall so hard

Do you know where you are

也從來沒看你跌的那麼~慘,你知道你都跌到哪去了嗎?

 

And the truth be told I miss you

And truth be told I'm lying

說實話,我想你。說實話,我在騙你啦

 

When you see my face

當你看到我的臉時

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就去死吧,你就下地獄去吧!

When you walk my way

當你在路上遇到我

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就歸西去吧,去地獄報到吧!

 

If you find a man that's worth a damn and treats you well

如果你找到了一個對你很好的爛人

Then he's a fool you're just as well

那他一定是個跟你一樣的傻子!

Hope it gives you hell

希望你就下地獄吧

 

Tomorrow you'll be thinking to yourself

明天開始你會自我反思

Where'd it all go wrong?

But the list goes on and on

到底哪裡做錯了呢?但你只會陷入思考的無限循環!

 

And the truth be told I miss you

And truth be told I'm lying

說實話,我想你。說實話,我在騙你啦

 

When you see my face

當你看到我的臉時

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就去死吧,你就下地獄去吧!

When you walk my way

當你在路上遇到我

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就歸西去吧,去地獄報到吧!

 

If you find a man that's worth a damn and treats you well

如果你找到了一個對你很好的爛人

Then he's a fool you're just as well

那他一定是個跟你一樣的傻子!

Hope it gives you hell

希望你就下地獄吧

 

Now you'll never see

What you've done to me

唉,你永遠不會明白,自己到底對我做了什麼

You can take back your memories

They're no good to me

你可以把那些回憶都帶走,反正他們對我來說沒好處

And here's all your lies

來吧,這裡都是你的謊言!

You can look me in the eyes

With the sad, sad look that you wear so well

就請你用那帶著假仙無比的憐憫表情,深深看著我的眼睛…

 

When you see my face

當你看到我的臉時

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就去死吧,你就下地獄去吧!

When you walk my way

當你在路上遇到我

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就歸西去吧,去地獄報到吧!

 

If you find a man that's worth a damn and treats you well

如果你找到了一個對你很好的爛人

Then he's a fool you're just as well

那他一定是個跟你一樣的傻子!

Hope it gives you hell

希望你就下地獄吧

 

When you see my face

當你看到我的臉時

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就去死吧,你就下地獄去吧!

When you walk my way

當你在路上遇到我

Hope it gives you hell. Hope it gives you hell

希望你就歸西去吧,去地獄報到吧!

When you hear this song and sing along

And never tell

當你不敢告訴別人,你孤獨的又聽又唱這首歌

Then you're the fool. I'm just as well

那你就是一個跟我一樣的傻子

Hope it gives you hell

希望你下地獄!

When you hear this song

I hope that it will give you hell

我真的希望,聽這首歌可以讓你下地獄

You can sing along

I hope that it puts you through hell

你可以孤獨地唱著

我希望那真的能帶你下地獄

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Dj Flynn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()